IDOLPROFIL:CAMILLA HÅKANSSON

Namn:
Camilla Håkansson
Ålder: 20

Uppvuxen i/Bor i: Norrköping, bor i Kalix

Intressen förutom musik: Äventyr av alla slag, skidor, golf, vänner, dans

Person som varit viktig för mitt musikintresse: Min lärare Anders, min farbror Bosse och min familj.

Första gången jag uppträdde: Kan inte minnas, jag var så liten.

Instrument jag spelar: Gitarr och piano

Lyssnar på: Allt

 

MIN KOMMENTAR: Camillas första auddition var ju helt underbar. Jag kommer ihåg att jag tänkte att hon, hon måste gå vidare. Från slutaddition har jag inga direkta minnen från henne. Men det var i kvalet jag började tycka illa om henne. När hon gjorde om låtarna och förstörde dem. Dessutom upptäckte jag att jag inte alls tyckte om hennes röst. jag vart väldigt förvånad när hon gick vidare till fredagsfinalerna. Men det var bara att stå ut.

 


Kommentarer
Postat av: Isabella Löwengrip

Hej! Det är Isabella Löwengrip aka Blondinbella här. Jag hittade till din blogg via ett mejl som du skickade till mig. Självklart vill vi ta in dig till Spotlifes bloggar! Är du intresserad? Nå, jag hoppas det. Jag ser fram emot att vara din bloggcoach under din tid här hos Spotlife.

Hälsningar Isabella

2009-10-19 @ 16:26:45
URL: http://blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0