IDOLPROFIL:KAROLINA BRÅNSGÅRD

Namn: Karolina Brånsgård
Ålder: 25 är
Uppvuxen/Bor: Brånsta...I Knivsta...Utanför Fjugesta...Bor i Örebro

Utbildning: Konst o form på gymnasiet. Sen bar det av till Stockholm för en treårig musikalutbildning och ett avslutande år på Yrkeslinjen för Jazz/Rock/Soulartister.
Yrke: Artist
Intressen förutom musik: Film, foto, design, mode, djur och natur. Allt för kroppsligt och själsligt välbefinnande.
Person som varit viktig för mitt musikintresse: Min mor som är en fantastisk sångerska. Hon har alltid uppmuntrat och inspirerat mig i mitt artisteri.
Första gången jag uppträdde: På min mosters bröllop när jag var 6 med ”Önskevisan” och andra godingar.
Instrument jag spelar: Piano och Guitarr… -Hero =D Har en gång varit en baddare på dragspel... Looong ago!
http://www.tv4.se/1.1230268/2009/09/25/karolina_bransgard-Gå in här för att få veta mer om Karolina!

MIN KOMMENTAR OM KAROLINA: Jag såg inte Karolinas auddition men första gången jag hörde hennes röst, på riktigt, var när hon stod i duell mot Joy. Direkt när jag hörde hennes röst förstod jag att hon skulle gå vidare, hon var ju överlägsen. Jag håller med Anders Bagge, Karolina är en av tävlingens bästa sångerskor. MEN men kan inte bara gå vidare för att man har en bra sångröst, man måste kunna mera, och det kunde Karolina. Det bevisade hon när hon sjöng "It's a man's world" i kvalet. Gud vilken grym utstrålning och scennärvaro hon hade! Jag var helt fast under hennes framträdande. Egentligen tyckte jag att det var ganska synd att Karolina åkte ut så tidigt, jag ville ser mer av henne. ETT fånigt misstag som att välja fel låt räcker inte för att åka ut, det fanns så många som var sämre. Synd kan man ju tycka, men hon får säkert flera erbjudanden från flera andra håll. Karolina är så pass duktig att hon borde få det. Lycka till i framtiden Karolina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0