IDOLPROFIL:NICKLAS HOCKER

Namn: Nicklas Hocker
Ålder:
17
Familj: Morsan Susanne, farsan Skip och bror Patrick
Intressen förutom musik: Engelskapråket, typ lärare
Person som varit viktig för mitt musikintresse: Kent Alm f.d. bandet (Schytts)
Första gången jag uppträdde: Dagiscabarén innan vi skulle sluta dagis och gå till skolan. En Kiss-låt framförde jag.
Instrument jag spelar: Gitarr, sång, piano, bas, trummor, percussion
MIN KOMMENTAR: I think I got a crush. Ne, inte riktigt. Men han är ju bara för söt, dessutom så ÄLSKAR jag hans röst. Tyvärr så satt inte alltid låten och sången riktigt bra när fredagsfinalerna kom. Men trots det så var han förjävligt bra. Det är väl allt jag har att säga om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0