MICHAEL JACKSON TEMA

Fy vad dem valde ett dåligt tema den här kvällen! Det är jätteroligt att dem vill hylla M.J och så, men nej, ingen kan göra hans låtar, det är nästan omöjligt. Jag håller med Laila: "Man måste kunna mäta sig med Michael om man ska göra hans låtar bra, men det är omöjligt. Så därför måste man göra låten till sin egen." Tyvärr var det ingen som lyckades särskilt bra. Jag tyckte mest att hela programmet blev pannkaka.
TOVE-Lilla gumman, har du inte lärt dig att bara sjunga låtar som du klarar av? Man väljer inte en låt som ens röst inte klarar av när man är en fredagsfinalist i Idol, man gör det bara inte. Jag har alltid gillat Tove, men det här var inte bra. Jag är ledsen Tove, men du satte inte dem låga tonerna.
ERIK-Erik är nästan för perfekt? Eller hur? Det är så perfekt så att det blev tråkigt. Jag vill se Erik göra något annat, försöka utmana sig själv på något sätt. Jag är rädd att Erik är färdigutvecklad och inte kan bli bättre. Något som är väldigt tråkigt. Jag vill se mer av honom! Utmana dig själv Erik!
ERIKA-Shit vilken förvandling! Från att ha vart en liten söt tjej som står i sockersöta klänningar och sjunger fina ballader till att ta en riktig bra & power låt och äga ut hela skiten! Denna gång gick min röst till Erika. Hon tog åt sig av juryns ord förra gången och gjorde ett super framträdande. Go Erika!
RABIH-Hm...Jag har aldrig gillat Rabihs röst så mycket. Men det här blev ganska bra faktiskt. Killen e ju sjukt tonsäker, det kan man inte ta ifrån honom. Men jag vet inte riktigt....Gillar jag Rabih eller inte? Det blir en fråga att tänka på.
NICKLAS-När jag lyssnade lite smått på genrepet lät han jättebra. Nästan lite som Robin Bengtsson, men fy vad hemskt det lät när man såg honom på kvällen! Det lät absolut inte bra. Helt ur ton och ett uselt framträdande var det också. Han hade tur som inte åkte ut!
MARIETTE-Mariette imponerade faktiskt på mig den här kvällen. Jag har länge klagat på henne för att hon bara står vid mickstativet och inte vågat riktigt och kör safe, men inte den här kvällen. Mariette var jätteduktig och hon ägde verkligen scenen när hon stod där.
CAMILLA-Camilla, du är tråkig som en 60 åring och du har inget speciellt i din röst, vilken tur att du åkte ut! Nej, jag gillade verkligen inte Camilla. Jag förstod faktiskt inte varför hon gick vidare från kvalet. Tråkig som bara den är hon. Tur att hon åkte ut.
EDDIE-Eddie var jättebra den här kvällen. Det kändes verkligen som en värdsartist som stod på scenen. Verkligen bra var han. Det kändes verkligen som en hyllning till Michael Jackson. Eddie var en av kvällens stjärnor.
REZA-Reza var verkligen en kvinnlig Michael Jackson. Och det här måste jag säga. Reza är hur duktig som helst, men hon passar inte in i Idol. Hon är också färdigutvecklad och redo att släppas ut i musikvärlden. Nu är inte reza dålig på något sätt, hon är jätteduktig, men hon är färdig i Idol.
CALLE-Calle var verkligen bra den här gången. Jag förstår inte varför juryn sågade honom? Någon som förstod varför? Sången satt och framträdandet satt. Jättebra var han!
KVÄLLENS BÄSTA:
KVÄLLENS SÄMSTA:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0