MINA FAVORITER

Jag har just nu världens bloggtorka och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Därför tänker jag komma med lite musiktips:
BEYONCE- Jag gillar Beyoncés musik för att den är så blandad och för att Beyoncé har en sådan skön röst. Här är mina favoritlåtar med henne:
BRITNEY SPEARS-Okej, vid det här laget borde ni faktiskt veta att jag är ett stort Britney-fan? Eller hur? Jag älskar Britneys låtar och det är förmodligen därför hon är en av mina idoler.
TAYLOR SWIFT-Taylors musik & låtar är ju helt underbara <3 Man känner igen sig i hennes låtar och dessutom så har hon en bra röst.
AGNES-Agnes är ju en av mina stora idoler. Jag älskar hennes röst, absolut den bästa rösten i världen! Dessutom så är hon grym LIVE!
ANNA BERGENDAHL-Den lilla tjejen med den stora rösten, ja det kan man verkligen kalla Anna för! Dessutom så älskar jag att hon ska spela in en skiva snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0