NY FRILLA

Nu är det så att det känns som om det var hundra år sen jag gick till frisören och klippte mig. Jag känner då att det börjar bli dags att boka en tid och pallra sig ner till frissan. Det är bara ett problem, hur ska jag klippa mig? Jag har verkligen noll idéer om hur håret mitt ska se ut. Jag har blivit tipsad om hemsidan www.frilla.se men jag är så himla rädd att det ska bli fult, så jag vill inte klippa till något vågat. Jag har lite inspiration från kändisar, kompisar o.s.v men jag behöver mer. Så snälla skicka en kommentar om hur du vill att jag ska klippa mig. Jag vet att jag har läsare ;)

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Elin <3333

Jag tycker att du ska visa bilden som du hittade på frilla.se på bloggen så kan vi säga vad vi tycker:)

2009-10-15 @ 20:08:50
URL: http://florfiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0