ROCK-IDOL


Överlägsen bäst ikväll. Allting satt, Calle visade oss vad äkta rock är
för något. Det var skönt att se honom med gitarren också. Innan
det här framträdandet gillade jag Calles auddition bäst, nog för att
han hade gitarren.
Det gör ont i själen att säga det här, men hon var inte bra ikväll.
Enligt mig så har Erika två lägen när hon sjunger: ett högt och ett lågt.
Hon har inget mitt emellan. Det är ganska synd då hon har en väldigt
fin röst. Ikväll var hon sämst för att i princip ingenting satt. Rösten var
kass och låtvalet var fel. Here without you är ingen rocklåt, det är en
ballad. Jag som trodde att hon hade släppt dem, jag hade väl fel då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0