SKA JAG ELLER SKA JAG INTE?

Jag vet inte vad det är med mig. Jag har en stor bloggtorka och jag har ingen lust till att blogga alls. Hela livet känns skit och just nu känns ingenting bra. Bloggen har varit en stor del av mig dem senaste månaderna men just nu vet jag inte. Ska jag ha kvar bloggen eller inte? Det känns som om jag anstränger mig i onödan. Jag skriver en massa inlägg och lägger ner så sjukt mycket tid på bloggen, men jag får ingen respons. Nästan inga kommentarer och så. Jag vill veta vad ni tycker. Ska bloggen bort eller inte?

Jag älskar er jättemycket, ni som läser min blogg, men älskar ni mig? Det känns inte som det...

Kommentarer
Postat av: Elvis

Heej!! Jag vill verkligen nt att du ska stänga ner bloggen!! Jag gillar din blogg verkligen o läser den typ varje dag..så gör det nt!



Kram<3

2009-10-25 @ 16:26:38
Postat av: Elin

Du får nt lägga ner bloggen!! Det är alltid något roligt att läsa, så gör nt det.

Kram <3

2009-10-26 @ 09:55:58
URL: http://florfiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0