TREA

Ingen bloggning igår kväll heller....Det kan ju bero på att jag inte hann. Matcherna var rejält försenade på grund av förlängningar och straffar. Jag tror att vi spelade våran sista match runt fem tiden, alltså en timmas försening. Första matchen förlorade vi på straffar mot Viksjö. Jag, Malin, Mickan, Frida och Carro sköt straffar. Jag satte båda mina men jag tänker inte säga vem/vilka som missade och träffade. Ingen final alltså eftersom vi förlorade. Men placeringsmatch blev det om tredje-platsen. Den matchen spelade vi mot Rönninge-Salem och vi vann. En tredje-plats vart det alltså.
Idag ska jag försöka ta ut Kurre om det inte fortsätter att regna. Göra rent i hans bur nu är i alla fall ett måste, hur mycket det än regnar. Det var därför jag ville ha en inne kanin...Aja, jag ska inte klaga! Efter det så tänkte jag försöka göra några blogginlägg, två stycken om Idol tror jag att det var. På kvällen sen är det fotbollsträning.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0