VÅR HUVUDSTAD

Now I'm back on track, typ. Ne, jag skämta. Det var skönt med en liten wekend, eller hur det nu stavas. En hotellnatt, käk ute, bio och lite rundvandring på stan så är man i nytt och gott skick. Härligt härligt säger jag bara. Vi bodde på Sheraton, jättefin utsikt. Man såg t.o.m Södermalm! Sen så gillar jag att se Sthml på natten/kvällen när det är så mörkt och upplyst ute. På kvällen så åt vi på En grek och en halv turk som ligger på Östermalm, tror jag. Man får beställa små rätter som man får in, jätetgott var det i alla fall. På bion så såg vi på Sommaren med Göran. Jag vet att vi är sjukt efter med att se filmer på bio, men tiden finns liksom inte, eller så räcker den inte till. Idag så strosade vi mest runt på stan, åt lunch och sådär. Här kommer lite bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0