11-09-09

Idag har det varit dålig uppdatering, mitt fel. Men jag har haft fullt upp idag. Först var de tsom vanligt skola tills halv två, då vi slutade. Jag, Carro och Mathilda gick hem till mig och jag bytte till bekvämare kläder. Sen så gick Mathilda hem till sig för hon skulle pka någonstans med sin mamma så jag och Carro gick och hämtade Chicco och Skrållan. Sen gick vi hem till Carro där Chicco, Skrållan och Holger fick leka lite medans jag och Carro åt mellis och snackade lite, men det tillhör mitt privatliv ;) Efter det gick vi en liten promenix innan vi gick hem till oss och jag åt middag och var social med faster Gaby medans hon var här och hälsade på. Pappa har n'mligen fixat med hennes dator så hon skulle åka och hämta den här. Sen var det dags för match! Tyvärr så var jag förkyld så jag kunde inte vara med. Men det känns som om jag är på bättringsvägen och då kan jag förmodligen vara med på träningen på måndag. Men jag träffade Elin (<33). Elin är en helt underbar kompis som jag aldrig skulle klara mig utan, du betyder mycket för mig Elin. Vi snackade lite och kolalde lite på matchen då och då. Snart fyller förresten Elin år och då har jag en speciell present till henne ;) Efter  matchen syklade jag hem och lyckades proppa i mig lite godis och cola medans jag såg på Idol och Kändisdjungeln. Bu för Kändisdjungeln, så j*kla tråkigt. Ett separat inlägg om Idol kommer imorron. Nu ska här göras lite andra saker innan läggdags.

Sov så gott mina söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0