Angående kommentarer!

Jag har fått ganska många kommentarer om min sångvideo där jag sjöng Gotta find you. Vissa var positiva, andra negativa. Jag tänkte gå igenom vad jag tycker är okej, inte okej o.s.v.

Jättegärna-Värmande kommentarer som: "Jag älskar din blogg!" "Du ser jättebra ut!" o.s.v tar jag jättegärna emot. Man blir glad och varm i kroppen när man läse rkommentarerna. Värmande kommentarer, yes thanks!



Helt OK-Kommentarer som är peppande eller "tänk på det här" tar jag gärna emot. Skillnaden mellan peppande kommentarer och kränkade kommentarer är att en kränkande kommentar inne håller fula ord eller kränkande ord som "Du suger!" o.s.v medans peppande kommentarer är kommentarer som "Tänk på det här..." o.s.v.



No way!-Kränkande kommentarer som "Gud vad du är ful" eller liknande raderas och på direkten, usch för sånt! Om ni slösar tid på sånt så kan ni väl inte har något liv? Tänk att det finns sådana människor som faktiskt kränker andra människor, för det är precis vad ni gör. Dags att sluta med såna barnsligheter och börja växa upp kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0