BFF Jennifer <33

Åh så underbar hon är, jag älskar henne <33 Ända sedan första dagen på dagis visste jag att det var du och jag som skulle bli bästa kompisar. Du är den enda jag kan lita på, jag vet att du alltid finns där, i alla lägen. har jag något problem, så ringer jag dig. Jag vet att du kommer att svara, för att du vet att jag behöver dig. Du är helt underbar och jag kommer aldrig att glömma dig <33
Som ni kanske förstår så har jag vart med Jennifer idag. Vi har haft så roligt! Jag har alltid kul med dig gumman, puss på dig!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte det lite nedlåtande till dina andra kompisar ( ifallatt du har några mer')

Du är ju alltid så petig, så jag MÅÅSTE väl lägga till, det Över "( ifallatt du har några mer')" menar jag inte, att ingen vill bli kompis med dej or something med det menar jag att jag inte VET om du har några mer!

Hoppas att du uppskattar detta inlägg, jag läser din blogg om jag inte har nåt att göra och den e väll hyffsat bra:)

Puss

2009-09-22 @ 15:19:35
Postat av: Anonym

hahaha menade inte inlägg utan kommentar XD

2009-09-22 @ 15:20:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0