Fukost=Bra dag!

Är det bara jag som måste äta frukosten på morgonen för att vara glad hela dagen? Jag är i alla fall så! Dessutom så vill jag helst ha fulla paket om ni förstår vad jag menar. Det ska vara en ny öppnad ost, ett ny öppnat smörpaket o.s.v. För idag så var smöret slut, gissa om jag blev sur? Så det var bara att ta fram bak &mat margarinet och skära upp en bit och lägga på ett fat. Det finns lösningar för allt!
Min förkylning har inte blivit bättre, snarare sagt sämre. Men till skolan ska jag ta mig, men inte till träningen ikväll. Jag känner att jag vill vila och ta det lugnt så att det blir bättre. Det är så typiskt! När jag faktiskt ska gå ner några kilon så kan jag inte träna. Fy! Vi får väl hoppas att förkylningen blir bättre snart!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0