Hur tänker killar?

Något som dök upp i mitt huvud idag mitt under NO'n var en fråga, hur tänker killar egentligen? Och nu menar jag hur dem ser på oss tjejer. Verm gillar dem? Vem hatar dem? Vem tycker dem är snygg? Vem tycker dem är ful? Och andra tankar. Det var en sak. Här kommer nästa sak. Jag tar ett litet stycke ur en konversation som jag och Linus hade idag:

Linus: Är ****** fortfarande sjuk?
Jag: Nej, jag tror att hon är i skolan.
Linus: Jaha, men är det inte svårt för henne att vara så sjukt snygg?
Jag: Va? Vad menar du?
Linus: Jo, för det måste ju vara många killar som är kära ihenne. Dem måste ju typ hänge efter henne.
Jag: Bara för att man är snygg måste väl inte alla vara kära i en?
Linus: Jo men seriöst, är man inte snygg så kan man ju inte få en kille eller tjej.
Jag: Så du tycker bara att det är viktigt att tjejen är snygg?
Linus: Ja, typ...

Ehm, vänta nu lite? Tänk om tjejen är osjyst då? Dum, egoistisk o.s.v. Själv så skulle jag ALDRIG bli ihop med en kille bara för att han är snygg. Jag har vart kär på riktigt, en gång. Då tyckte jag faktiskt om killen, för den han är. jag vill känna killen så jag vet hur han är.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: jossan

jag tycker du har helt rätt!!! van fan tänker killar med ibland???!!??



// jossan <33333333

2009-09-24 @ 16:31:02
URL: http://josephinelifehate.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem var tjejen?<33

2009-09-29 @ 18:57:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0