Idol 10/9-09

Ja igår var det en hel del bra gitarrer med! Hehe, ne jag menade inte så. Men jag föll pladask för två stycken bra, gitarrspelande sökanden. Självklart så var det roligt att se på alla dåliga som verkligen trodde att dem var bra men absolut inte var bra. Två favoriter från kvällen, som dock inte sjöng så jädrans bra var väl han som bet började äta äpple mitt framför Anders bagge (han har ju äppel-fobi) och Anders vart jättesur och irriterad, så roligt! XD Sen så måste man väl säga när Robin Bengtsson kom tillbaka, fast utklädd till tjej.

Pappa: Är det Måns nu igen....
Jag: Nej, Måns har inte ett sånt där ansikte
Pappa: Vem är det då?
*Robin börjar sjunga*
Jag: Det är Robin! Fan vad han är bra!

Haha, så lät det igår i vårat vardagsrum. Men den absoluta favoriten var nog denna tjej:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0