Lite uppdatering här

Ahh!! Blir helt galen på det här! Här försöker man sitta och göra en hyfsad design. Men o teknisk som man är så klarar man ju inte av något bara för att man har bytt tema och inte fattar ett enda skit. Någon snäll själ som kan hjälpa mig? Jag är tacksam för all hjälp!
En dålig nyhet till. Jag fick ju reda på att Clara inte gick vidare till kval finalen :( Synd. Hon är ju så sjukt proffsig och begåvad. Jag hoppas verkligen att juryn väljer henne till en av sina favoriter som dem skickar vidare. Vi får verkligen hålla tummarna för att hon går vidare, eller hur?
Kl. 17:00 så spelar vi våran första match. Dock en träningsmatch mot f.96-95, men någonstans måste man börja, eller hur?
Jag slänger in en till modell bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0