Nästa deltävling på gång!

Hejsan!

Idag under en lektion tänkte jag på hur korta skoldagarna känns. Under hela förra året och även denna vårtermin kände jag hur allting segade sig fram och att jag behövde en rejäl semester. Den här sommaren kändes det verkligen som om jag fick komma bort från alla bekymmer och bara leva, hur skönt som helst. Jag har märkt nu i skolan också att man orkar mera och det går mycket bättre. Det är såklart att man är trött och allting känns segt under sista lektionen, men annars går allting jättebra! Idag var det en tråkig dag, igen. Varför har dem tagit bort den roligaste lektionen? (Hemkunskap) Den som var så himla rolig! Aja. Nu har jag gjort läxor och haft Kurre ute i kopplet. Jag ska försöka att hinna med att göra nästa deltväling idag på min bloggtävling, vi får se hur det går. Om ni vill se hur Fokis fan-bild ser ut så lägger jag upp den här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0