Programridningen gick jättebra!

Åh vad jag var nervös igår. Uppvärmningen gick bra. Jag fick honom att gå i form, vilket är jättebra. Eftersom han var lite het på gröten så tog jag bort spöt, vilket jag inte skulle ha gjort visade det sig. Eftersom vi red en och en så skrittade dem som inte red upp på en volt ovanför ridbanan. Det var då han segade till tror jag. Även fast jag försökte hålla honom igång med övergångar, ställning, skänkelvikningar o.s.v så ville han bara inte när det var dags. Han var hur slö som helst och jag ångrar verkligen att jag inte hade kvar spöt. Men vi tog oss igenom banan, godkänt, enligt mig. Nästa gång får vi tillbaka resultaten så vi får se hur det går då. Självklart lägger jag upp resultatet på bloggen!
Idag är det skoljoggen. Tråkigt, men hellre det än att sitta instängd i ett klassrum. Jag kommer att jogga de tre km då jag tycker att det inte är så långt.
Efter skolan så ska jag vara med Elin. Det kommer att bli jätteroligt, det vet jag, jag har alltid roligt med henne. Det var så länge sen också.
Jag bloggar mer ikväll eller efter skolan!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0