Resultat (Deltävling 5)

De här veckan: Den här veckan bedömde jag helheten av bloggerskorna och deras bloggar. Eftersom jag behövde lite hjälp och städ så tog jag hjälp av Veckorevyns blogg kategori nomineringar för Veckorevyns Blog Awards.
Resultat: Det har varit ett mycket stort beslut att fatta. Det är trots allt två finalister som jag ska utse. Förmodligen har det här varit det svåraste beslutet någonsin för mig att fatta när det gäller den här tävlingen. Men två  stycken var lite bättre än den ena. Såhär vart mitt beslut....
Isabella Löwengrip, vi tackar dig för att du har medverkat i tävlingen och vi önskar dig all lycka till i framtiden. Men tyvärr räckte det inte ända fram i den här tävlingen.
Stina och Foki, grattis till era finalplatser! Vi önskar er båda lycka till i tävlingen och vi hoppas att det kommer att gå bra för er båda.
Nu är det snart daga för finalen, eller inte riktigt. I en månad kommer ni att kunna rösta på eran favorit. Antingen så skickar ni en kommentar med bloggerskans namn eller så skickar ni ett mejl till: [email protected]. Efter en månad läggs era röster ihop med juryns och den 27 oktober blir det en stor final.
Så börja rösta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0