Tillbaka från vischan, typ

I'm back bitches! Nej, det kändes inte som jag.

Nu är jag tillbaka från vischan, typ. Ursäkta men jag tycker att Ingarö är landet. Det känns mysigt, men ändå läskigt på grund av mordet. Jag hade det faktiskt ganska trevligt hos mormor. Vi åt lunch, gick en promenad, fikade och plockade plommon. Mormor har tre gigantiska plommonträd som vi fick plocka hur mycket plommon som vi ville ifrån och sen ta hem. Tre påsar fick vi med oss, haha, nu ska här ätas plommon ;) I Nacka Forum hittade jag också lite saker. Men jag köpte gaaanska mycket så jag visar det imorron tror jag. Orkar inte göra det just nu.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0