Vad har det tagit åt mig?!

Sorry att det inte blev något morroninlägg men min data dampade. Men jag skriver nu, det är bra. Idag var det en boooring dag i skolan. Ingen rolig lektion alls. På idrotten fick jag dessutom ont i huvudet. Jag var med lite i alla fall. Sen hade vi syslöjd och typ alla symaskiner var trasiga och det får man skäll för att man inte syr något, hallå, vad ska jag göra då? Aja, skitdag! Lyssna här, dagen blir bara värre och värre. Jag har börjat gilla Hannah Montana låtar igen, det är ju HEMSKT! I alla fall, typ tre stycken, kanske itne så många, men i alla fall! Jag kan inte lägga upp videos längre på bloggen för dem syns inte. Varför vet jag inte, om det blir så för flera, SNÄLLA SKRIV EN KOMMENTAR så jag vet om det är fel på blogg.se eller på min data.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0