-

KÄRLEk
[/] Du har gråtit för att du varit kär i en idiot
[ ] Du har sårat nån så de börjat gråta.
[ ] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över ett år
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över två år

ÄRLIGHET
[/] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[/] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[ ] Jag har smygit ut utan lov.
[/] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[X] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[X] Jag har fuskat i ett spel.
[ ] Jag har struntat i ett prov.
[/]Jag har fuskat på ett prov


DÅLIGA TIDER
[/] Jag har druckit alkohol
[ ] Jag tar mediciner mot depression.
[ ] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[X] Jag har vaknat gråtande.
[X] Jag har somnat gråtande.

DÖDEN
[/] Jag är rädd för att dö.
[X] Jag hatar begravningar.
[ ] Jag har sett någon dö.
[X] Någon nära till mig har försökt begå självmord. 
[ ] Någon nära till mig har begått självmord.

MATERIALISM
[ ] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.
[X] Jag äger något från H&M.
[ ] Jag äger något jag köpt på E-bay.
[ ] Jag äger något från Diesel.


RANDOM
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[ ] Jag ser på nyheterna.
[  ] Jag dödar inte insekter.
[X] Jag svär ofta.
[X] Jag sjunger i duschen.
[/] Jag är en morgonperson.
[ ] Jag betalade för min rington.
[ ] Jag är petig med grammatik.
[ ] Jag är en sportfanatiker.
[/] Jag är bra på att baka
[ ] Jag skulle kunna ha pyjamas på mig till skolan. 
[  ] Jag vet hur man skjuter.
[X] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[ ] Jag äter snabbmat varje vecka.
[/] Jag är bra på matematik. 
[/] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet
[XXXX] Jag är kittlig.
[X] Jag älskar mörk choklad.
[/] Jag spelar dataspel och/eller tv-spel. 
[ ] Jag är bra på att minnas ansikten.
[ ] Jag är bra på att minnas namn.
[X] Jag har ingen aning om vad jag vill göra resten av mitt liv

HÄLSA
[ ]Jag föddes med en sjukdom.
[ ]Jag har fått stygn på ett öppet sår.
[ ] Jag har brutit ett ben i kroppen.
[X] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[X] Mina visdomständer har tagits bort.
[ ] Jag har genomgått en allvarlig operation.
[ ] Jag har haft vattkoppor.
[  ] Jag har haft/har astma.

ERFARENHETER
[ ] Jag har tappat bort mig i min hemstad
[X ] Jag har sett en fallande stjärna.
[X] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.
[ ] Jag har varit på en offentlig plats i min pyjamas.
[ ] Jag har tryckt på alla knappar i en hiss.
[/ ] Jag har sparkat en kille mellan benen.
[ ] Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan
[X] Jag har lekt sanning eller konsekvens.
[X] Jag har medverkat i en teater.
[X] Jag har fångat en snöflinga på min tunga.
[ ] Jag har sett norrskenet.
[ ] Jag har suttit på ett tak på natten.
[X] Jag har aprillat någon. 
[X] Jag har åkt taxi.
[X] Jag har ätit sushi.
[ ] Jag har åkt snowboard.

UTSEENDE
[X] Jag är kortare än 170cm.
[X] Ibland tycker jag att jag är ful
[/]] Jag blir lätt brun.
[ ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[ ] Jag har en tatuering.
[/] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser.
[ /] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[X] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[  ] Jag har mer än två piercingar. 
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[ ] Jag har fräknar

FAMILJ
[/] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[X] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[X] Jag vill ha barn nån dag.


Kommentarer
Postat av: Emilia- äntligen hemma efter 35 h genom Europa!

lycka till med uppsatsen och vad mysigt med stallet. Har du egen häst?

2010-04-22 @ 16:18:29
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0