1 ÅR



..blir bloggen idag!♥

Den 29 april för exakt år sedan skapade jag chinniee.blogg.se. Namnet
Chinniee växte fram ur orden "chihuahua" och "Linnie". Sen tyckte jag
att det var coolare med ett extra e på slutet.
Meningen med bloggen då var att skriva om mitt liv. Det var endast
ett inlägg om dagen och det var ganska kasst. Då tyckte jag att det
var skitkul om jag fick över två besökare.

Nu är det helt annorlunda. Jag skriver 2-5 inlägg om dagen som jag
tycker är helt okej och mina besökare är aldrig under 20-sträcket.
Jag är nöjd med min blogg, den tid jag har lagt ner på den,
namnet, everything. Sen kanske den inte är Sveriges bäst
eller största, men jag ska kämpa (med hjälp av er) för att
få den till att bli det!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

20 besökare? MYYYYCKEEET coolt ... ;P

2010-04-29 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0