MIN DAG

Hej!♥
Nu har jag precis duschat efter ett träningspass. Det var skitskönt att träna! Finns så många bra anledningar till att träna o kommer absolut att börja träna varje dag!
Innan det så var jag och Elin nere och såg på när Bella dömde en match för småttingarna i fotboll. Fast ELin och jag kollade inte så mycket om jag ska vara ärlig. Vi gjorde lite annat istället.
Under eftermiddagen så var jag med Elin&Bella och vi hade skitkul!♥
Innan det så var jag ju såklart i skolan. Vi hade tema-dag och temat var "Love Love Love". Var väl helt okej..Kul att inte behöva ha lektioner iaf!
Bilder från matchen som Bella dömde!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0