VISIONBOARD

Det här har jag hållit på med nu i eftermiddags. En visionboard kallas det. Jag gjorde en likadan förra året och det man gör är att man klistrar på en massa bilder på ett stort papper. Bilderna ska representera något du vill göra, ett mål eller liknande som du har till hösten. Mina mål är:

Jag vill börja träna. Jag vill ha lite egen träning liksom, inte bara fotboll och ridning. Jag har planerat att börja vara ute och jogga och sen har jag satt ihop ett litet styrkepass. Mitt mål är att träna varje dag.
Jag vill få min blogg mer känd. Det börjar gå bättre och bättre för mig just nu. Igår hade jag besöksrekord och det kommer bara fler och fler besökare varje dag. Mitt mål är att bli en av Sveriges största bloggerskor. Jag vill få små söta fans som kommer fram till mig på stan och vill ha autograf och ta bild. Sen så vill jag bli känd ;)
Inom ridningen. Jag ska fortsätta på min dressyrkurs och jag vill lära mig mer och bli ännu bättre inom dressyren. Mitt mål för hösten är att börja tävla på riktigt. Även om jag inte tror att det är möjligt just nu. Sen så vill jag börja hoppa igen. Saknar känslan av att hoppa över hindret och tycka att det är häftigt och inte läskigt.
Börja fota mer. Ett foto är liksom ett minne för mig. Jag vill minnas mina år i ungdomen (eller vad man ska säga). Det spelar ingen roll hur bra fotot blir, jag vill bara få minnen liksom, och en liten roligare blogg ;)
Jag vill ändra min stil. Jag vill ha mer kläder över huvudtaget! Jag vill kunna shoppa minst en gång varje vecka. Men det här måste börja med mer pengar. Börja jobba? No thanks! Mamma&Pappa-banken kallas det ;)
Jag vill börja äta nyttigare. Mitt mål är att nästan sluta med godis och sånna saker. Jag vet att jag inte kommer att lyckas med det, men det är ett bra mål. Förhoppningsvis så kommer jag äta mindre iaf. Äta mer frukt ska jag göra också! Det är jag riktigt dålig på.
Fotbollen. Jag kommer kämpa som ett svin just nu. Vi kan fortfarande vinna vår serie, om vi kämpar riktigt mycket, om alla vill. Jag tänker göra det jag kan iaf!
Jag vill resa mer. Vi funderar på att åka till Paris när jag fyller år, och det skulle vara grymt! Sen så vill jag till Thailand, Rom, Grekland och en massa andra ställen!
Jag vill spendera mer tid med hundarna. Nu på senaste tiden har jag nästan glömt bort dem, inte okej! Skrållan är faktiskt min bebis så det här ska det bli skärpning på. Minst en gång i veckan ska jag ha någon av dem!
Jag vill göra en fejktatuering. Jag är för liten för att göra en liten tatuering, så därför vill jag göra en fejk. Alltså en som man går och fyller på typ. Har läst att man kan göra det. Skulle vara grymt coolt! Jag vill ha antingen ett peace-märke eller ett litet hjärta. Den ska sitta på handleden eller på axeln.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh tack sötnos! U made my day <3

2010-08-05 @ 21:50:57
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: Olle iii

bra idé! den där tar jag efter :)

2010-08-05 @ 23:20:05
URL: http://heterolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0