NYTT I BLOGGEN

Det blev ingen bio igår med klassen. Våra mentorer tyckte att det var för mycket kaos i trafiken för att åka. Så istället kollade vi på "Allt Flyter" i samlingssalen tillsammans med 6B. Efter det så spelade vi kort i klassrummet. Ganska kul iaf.
Idag så blir det skola och om det inte är för kallt efter det så tänkte jag ta en sväng med Skrållan. Sen blir det lite läxor, som vanligt.
Jag kanske ska berätta något roligt också. Jag har börjar planera vårens design här på bloggen och börjat få klart mitt projekt som jag ska börja på till hösten. Längtar väldigt mycket tills dess och jag tror att det här projektet kommer att passa mig som handen i handsken.
Fortfarande inga gissningar på vad projektet kommer att handla om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0