♥ÄLSKLING♥

Idag har det gått en månad sen jag hade mitt livs bästa stund. Den dagen du blev min. Det går inte att beskriva känskan inom mig när du berättade för mig hur sjukt mycket du älskade mig och hur underbar jag är. Varje litet ord betydde så mycket ♥

Innan jag träffade dig så hade jag inte fått uppleva äkta kärlek. Jag hade behandlats som en leksak. Men så kom du. Du får mig att må så bra, du får mig att le, du får mig att inse att livet inte bara är skit, men bäst av allt: Du fick mig att inse att äkta kärlek faktiskt existerar.
Du är så rolig, snäll, omtänksam, beskyddande, gullig, romantisk, söt, så att det inte finns. Bönan, Banan, Pan-Pizza, vafan vi nu än ska kalla dig, så är du underbar och mitt allt.

Det här inlägget har varit svårt att skriva för jag har inte riktigt hittat orden. Men det finns tre ord som var självklara att ha med i inlägget: JAG ÄLSKAR DIG ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0