HEIDI: "JAG ÅNGRAR MIG"

För ett tag sen så gjorde ju Heidi tio stycken skönhetsoperationer på en dag och var enligt källor nära på att dö. Hon gjorde bl.a en fettsugning, sprutade in botox i pannan och gjorde en bröstförstoring. Men nu efter skilsmässan har Heidi ångrat sig vad gällande operationerna och vill nu göra fler operationer så hon ska få tillbaka sitt gamla utseende. Enligt henne så var det Spencer som ville att hon skulle göra operationerna för att bli vackrare. Enligt mig så är det här sjukt.
För det första, jag skulle aldrig ändra på mig för att min kille tycker att något är fult på mig och vill att jag ska ändra mig. För det andra. Hon var nära på att dö när hon gjorde dem tio operationerna. För att få tillbaka sitt gamla utseende så måste hon göra minst lika många operationer. Fattar hon inte att det är farligt?!

Kommentarer
Postat av: ewe ♥

aaaj, fan vad sjukt att hon gjorde det!

2010-07-10 @ 21:19:32
URL: http://lifebyewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0