NY CATFIGHT I BLOGGVÄRLDEN?

(Bilder lånade från Kissies.se och Paow.se)

Nyss så avslöjade Paow på sin blogg att hon har vart i en inspelningsstudio
och spelat in en låt. Låten skulle komma ut om tio dagar och Paow säger
själv att hennes låt kommer att vara mycket bättre än Kissies.
Kissie själv gjorde nyss sitt första uppträdande på Berns i fredags. Dock
så mimade hon. Kissies låt har blivit rejält sågad i blogg världen och
dessutom så mimar hon bara vilket tyder på att hennes röst är rejält
mixad.
Det har länge vart känt att Kissie och Paow nästan hatar varandra. Så
vad säger ni om det här? Spelar Paow bara in en låt för att provocera
Kissie? Och vad händer?
Så vad tror ni, Kissie eller Paow? Vem är bäst? ♥

Kommentarer
Postat av: HANNA MALMSTEN

Paow är bättre :)

2010-07-12 @ 16:17:25
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Postat av: Vickan

Ärligt så bryr jag mig inte om deras eventuella fighter och deras eventuella försoningar. Däremot har jag öppnat upp ögonen för paow och börjar faktiskt tycka om henne... åtminstone tycker jag inte illa om henne längre (förutom att hennes smala ben skrämmer mig).

2010-07-16 @ 23:43:09
URL: http://vikachus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0