PÄLS

Em:
Tycker du om päls?

SV:
Jag har många åsikter om päls. Päls är skitsnyggt, skönt och varmt alla vinterdagar. Ja, det låter ju jättebra. Men som med allt så har också pälsen en nackdel.
Var kommer den ifrån?

Jo pälsen kommer från oskyldiga djur som slaktas för att vi människor ska få ha på oss något fint. Ehm, hello? Det är ju djurplågeri!
Jag äger ingen päls eftersom jag helt är emot det här med att mörda ett djur för att vara snygga. Helt sjukt är det i mina ögon.
Så nej, jag tycker absolut INTE om päls!

VARNING FÖR STARKA BILDER!!


Ja, det är såhär djuret ser ut efter det har blivit mördat och fått sin päls bortsliten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0