TILLBAKA!

Hej på er♥
Det vart ingen uteritt idag för det snöade för mycket, så vi red i ridhuset istället. Jag red lilla snigeln Aragorn, fast idag så var han riktigt på G och det gick jättebra för mig.
Måste bara berätta om en lite rolig sak. När vi skulle gå och hämta några av dem stora hästarna så står jag där och väntar medan Jennifer hämtade Pållan bland stona. Jag kollade på valackarna för att hitta Joppe som jag skulle ta in. Då ser jag att någon häst har slitit av Joppes täcke och Niclas och Benny står och har dragkamp om det. Så när jag och den andra Jennifer går in i hagen så får iaf Jennifer täcket från Benny&Niclas. Helt plötsligt så börjar alla hästar börja galoppera runt och runt (förutom Joppe då som jag stog och höll i). Så jag gick in till stallet med Joppe och till slut så fick Jennifer iaf tag på Niclas och kunde ta in honom också.
Efter stallet så åkte jag och Jennifer hem till Carro. Vi satt och snacka ett litet tag o sånt där och imorgon så kanske vi tre ska till Handen C.
Nu ska jag ta det lugnt ett tag och ikväll så blir det fotbollsträning.
Vi hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0