VETTE FAN

Hej på er♥
Vette fan vad jag gjorde igår, men shit vad besökarantalet lyfte! Typ med tjugo besökare! Jag hade inte kommenterat extra mycket eller skrivit extra många inlägg. Shit asså..Fortsätt besöka bloggen, och kommentera gärna tack ;)
Idag så blir det först skola. Hm, konstigt. Det känns som om det är fredag idag XD Men iaf. Efter skolan så kanske jag tar en sväng med Skrållan om jag hinner för jag måste plugga till Engelska provet imorgon. Sen ikväll så är det ridning.
Jag uppdaterar mer efter skolan!
Hejdå!♥
Shit va muppad jag ser ut XD

Kommentarer
Postat av: Gustav Zetterlund

Trevlig blogg du har!

www.gustavzetterlund.wordpress.com

2010-03-18 @ 11:51:31
URL: http://www.gustavzetterlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0