8 MAJ 2010

Hej!♥
Har inte haft tid att uppdatera förrän nu. Imorse så spelade vi match mot Stuvsta IF, vilket slutade med seger för oss. Var lite kul också att jag gjorde ett av dem fyra målen vi gjorde med hjälp av ett snyggt inlägg från Mickan. Efter matchen så duschade jag och gjorde iordning mig och sen åkte jag, mamma och pappa upp till Farsta och köpte skor åt mig och åt.
Nu kom jag nyss hem och ska börja kurera mig eftersom jag har åkt på en förkylning (tack så mycket Jennifer) och det rinner och är täppt i näsan samtidigt som jag har ont i halsen, inte kul!
Ska kurera mig nu så slänger in fler inlägg sen!
Kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0