SORRY

Hej!♥
Jag vet att jag inte har bloggat sen i tisdag, men har inte haft tid. Men nu tar jag ett långt inlägg och berättar vad jag har gjort sen i tisdags eftermiddag. I tisdags kväll så var jag ju på Annelis musikcafé och det var jättebra. Alla var jätteduktiga (och Anneli var bäst såklart). Jättesynd att det var sista musikcafé, jag vill ju se mer. Men iaf, i går efter skolan så var jag hos tandläkaren och sen satt jag med en jävla svenska uppsats om ålder. Blä för det. Idag så har jag vart i skolan. Vi var uppe vid elljusspåret i Lillgården och orienterade, och det gick ju ehm..jättebra för Moa, mig och Natasha, det kommer upp en liten film sen där jag dampar för att vi hade gått förbi två kontroller och hade typ sex minuter kvar på oss innan vi skulle vara tillbaks. Ikväll så ska jag rida, ska bli skitkul i värmen och allt!
Vi hörs!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg? Fyll i den.

Skriv ditt meddelande här:

Trackback
RSS 2.0